Strukturerad och driven konsultchef till Göteborg

Aditro Logistics Staffing

Göteborg

Tillsvidareanställning

Sista ansökningsdag:

2021-09-25

Arbetsuppgifter

Som Business Manager driver och löser du bemanningsuppdrag till Aditro Logistics Staffings kunder. Du har eget ansvar för hela rekryteringsprocessen vilket innebär möte hos kunder för att fastställa kravprofiler, annonsering av tjänst, CV- och kandidaturval, sökningar av kandidater i rekryteringskanaler, intervjuer, presentation av kandidater för kund, referenstagning och avtalsskrivning. I rollen ingår också merförsäljning samt personalansvar med kontinuerlig uppföljning med dina konsulter och kunder. Ditt huvudfokus kommer ligga på uppdrag inom blue-collar, men en del white-collar kommer också förekomma.

Rollen innebär ett stort fokus på affärsutveckling. Du bearbetar kund- och kandidatrelationer i Göteborg med omnejd och du arbetar nära vår säljavdelning för att delta i införsäljning mot nya kunder. Arbetet är stimulerande och varierande med möjlighet att skapa ett stort kontaktnät i näringslivet. Du ges ett stort eget ansvar och du har goda möjligheter att påverka både din och vår utveckling.

Som Business Manager ansvarar du för en grupp motiverade konsulter vilket du upprätthåller genom ett tydligt och synligt ledarskap. Ansvaret innebär i stort anställning, introduktion, uppföljning och utveckling. Du har inga problem att hantera detta på ett affärsmässigt och lönsamt sätt både för våra kunder och Aditro Logistics.

Din profil

För att trivas i rollen ser vi att du har ett genuint affärsintresse samt är en nyfiken, allmänbildad person som gillar kundkontakt och mötet med människor. Du trivs med att arbeta i en dynamisk miljö med ansvar där du agerar snabbt och strukturerat för att på ett kvalitativt sätt matcha profiler mot behov. Du har en omättlig aptit på att lyckas med det du tar dig an och trivs att arbeta i en kultur som präglas av ambition med tydliga mål där dina resultat är transparenta. Då vi sitter på ett litet och familjärt kontor är de personliga kvalifikationerna väldigt viktiga. Här är vi prestigelösa, stöttar varandra och har nära till skratt.

Det är önskvärt att du:
  • har en eftergymnasial utbildning inom HR
  • har god datorvana
  • har goda kunskaper Office-paketet
  • har B-körkort
  • talar och skriver svenska obehindrat
  • har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift
  • är flexibel, noggrann och engagerad.


Dessutom är det meriterande om du:
  • har erfarenhet av rekrytering och personaladministration, gärna inom bemannings- & rekryteringsbranschen
  • har god systemvana av rekryterings- och HR-system
  • har erfarenhet av lager- och logistikbranschen


Tjänsten kommer tillsättas så snart vi funnit rätt kandidat. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om oss – En karriär med möjligheter hos Posti

På Posti hjälper vi företag inom logistik och industri att optimera sina verksamheter genom väl beprövade metoder och arbetssätt. Med en erfaren och specialiserad organisation inom logistikbranschen erbjuder vi flexibla och effektiva lösningar som skapar värde för både våra kunder och våra medarbetare.

Vi levererar tjänster inom bemanning, entreprenad, rekrytering och konsulttjänster där vi arbetar nära med våra kunder för att förstå deras behov och säkerställa rätt kompetens på rätt plats. Läs mer om oss på posti.se.

Vårt engagemang bygger på att utvecklas, prestera och skapa värde – både för oss själva och för våra kunder. Vi tror på närvarande och engagerat ledarskap, vilket innebär att du har regelbunden kontakt med din chef, ofta varje vecka och i många fall varje dag.

Vi ser fram emot att välkomna dig till ett team där du får utmanas, inspireras och vara stolt över ditt arbete!

Kontakt
Jonas Edenholm