
Stock & Quality Manager till vår site i Arlandastad
Aditro Logistics AB
Stockholm
Tillsvidareanställning
Sista ansökningsdag:
2021-09-27
Arbetsuppgifter
Som Stock & Quality Manager i vår 3PL-verksamhet erbjuds du en utmanande och spännande roll med stor möjlighet till påverkan. I rollen så är den övergripande målbilden att kontinuerligt förbättra förutsättningarna för en kostnadseffektiv hantering men också att säkerställa kvalitativa processer för optimerad saldoriktighet.
Ansvarsområden i rollen:
- Inventeringsansvarig, säkerställ att inventeringar planeras, genomförs och följs upp på kvalitativt sätt
- Identifiera och förebygga felaktigheter som uppstår i lager genom att kontinuerligt förbättra och utbilda i rutiner & instruktioner
- Optimera verksamheten för att skapa störst kund och affärsnytta
- Driva kundmöten på en operativ nivå inom dina ansvarsområden
- Agera kravställare på processförändringar och databehov, både internt och externt
- KPI-rapportering
- Samordna arbete på lager genom tydliga processer/rutiner samt säkerställa efterlevnad
Som Stock & Quality Manager säkerställer du företagets mål och utvecklar verksamheten på ett gynnande sätt. Du ansvarar för att implementera verktyg för uppföljning & förbättringar samt tillsammans med kunden ha både kort- och långsiktiga förbättrande aktiviteter.
Rollen ingår i den lokala ledningsgruppen och du rapporterar till Site Manager Arlandastad.
Din profil
Som person är du proaktiv och drivande med förmågan att se detaljer. Vidare är du strukturerad och kommunikativ, en helhetstänkare som motiveras av att optimera verksamheten vilket du i denna roll kommer ha goda möjligheter att påverka på ditt sätt. Du är en prestigelös och lyhörd lagspelare som är van vid att leverera och att samtidigt hålla god kvalitet i det du gör. Sist men inte minst drivs du av att bygga långvariga kundrelationer.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare så välkommen med din ansökan redan idag.
Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Site Manager Conny.Burman@aditrologistics.com
Om oss – En karriär med möjligheter hos Posti
På Posti hjälper vi företag inom logistik och industri att optimera sina verksamheter genom väl beprövade metoder och arbetssätt. Med en erfaren och specialiserad organisation inom logistikbranschen erbjuder vi flexibla och effektiva lösningar som skapar värde för både våra kunder och våra medarbetare.
Vi levererar tjänster inom bemanning, entreprenad, rekrytering och konsulttjänster där vi arbetar nära med våra kunder för att förstå deras behov och säkerställa rätt kompetens på rätt plats. Läs mer om oss på posti.se.
Vårt engagemang bygger på att utvecklas, prestera och skapa värde – både för oss själva och för våra kunder. Vi tror på närvarande och engagerat ledarskap, vilket innebär att du har regelbunden kontakt med din chef, ofta varje vecka och i många fall varje dag.
Vi ser fram emot att välkomna dig till ett team där du får utmanas, inspireras och vara stolt över ditt arbete!