
Customer Support Specialist på heltid i Malmö
Aditro Logistics Staffing
Malmö
Tillsvidareanställning
Sista ansökningsdag:
2024-11-01
Arbetsuppgifter
Som Customer Support Specialist kommer du att vara en nyckelspelare i vårt kundserviceteam. Du kommer att arbeta nära våra kunder, partners och interna team för att säkerställa smidiga och effektiva logistiklösningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
-Hantera inkommande förfrågningar via telefon och e-post.
-Ansvara för bokningar, leveranser, styrning, reklamationer men också affärsutveckling
-Hålla dig uppdaterad om våra multimodala transportlösningar för att ge bästa möjliga service.
-Bidra till kontinuerlig förbättring av våra processer och rutiner.
OMFATTNING: Heltid, tillsvidare
ARBETSTIDER: Mån-fre 7-16
PLACERING: Malmö
Din profil
För att vara aktuell för tjänsten behöver du:
- Kunna svenska och engelska i tal och skrift
- Besitta god erfarenhet av att jobba med mail, Office-program men också branschspecifika system som: WMS, TMS eller andra supportsystem.
- Ha erfarenhet av kundstödsprocesser
- Vara duktig på att kommunicera,
- Flexibel, självgående och kan hantera flera uppgifter samtidigt.
- Ha en förmåga av att vara lösningsorienterad
För övrigt är det meriterande om du:
- Är examinerad programmerare, eller besitter tidigare erfarenhet
- Talar fler språk
- Erfarenhet av järnvägslogistik
- B-körkort
Låter detta som en tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om oss – En karriär med möjligheter hos Posti
På Posti hjälper vi företag inom logistik och industri att optimera sina verksamheter genom väl beprövade metoder och arbetssätt. Med en erfaren och specialiserad organisation inom logistikbranschen erbjuder vi flexibla och effektiva lösningar som skapar värde för både våra kunder och våra medarbetare.
Vi levererar tjänster inom bemanning, entreprenad, rekrytering och konsulttjänster där vi arbetar nära med våra kunder för att förstå deras behov och säkerställa rätt kompetens på rätt plats. Läs mer om oss på posti.se.
Vårt engagemang bygger på att utvecklas, prestera och skapa värde – både för oss själva och för våra kunder. Vi tror på närvarande och engagerat ledarskap, vilket innebär att du har regelbunden kontakt med din chef, ofta varje vecka och i många fall varje dag.
Vi ser fram emot att välkomna dig till ett team där du får utmanas, inspireras och vara stolt över ditt arbete!