Vi söker en receptionist till vår kund i Jönköping – 50% deltidstjänst

Posti

Jönköping

Visstidsanställning

Sista ansökningsdag:

2025-04-25

Arbetsuppgifter

Är du en ansvarstagande och serviceinriktad person som trivs med varierande arbetsuppgifter? Då kan det vara just dig vi söker!

Vi söker nu en receptionist till vår kund i Jönköping för en 50% tjänst. Du kommer att spela en viktig roll i företagets administrativa funktioner och vara den första kontaktpunkten för både kunder och besökare. Tjänsten innebär en kombination av receptionsarbete, administrativa arbetsuppgifter och fakturahantering, vilket gör att du får en bred och varierad arbetsdag.

I din roll som receptionist kommer du att arbeta i en professionell och väletablerad organisation. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara

- Ta emot och hjälpa besökare samt kunder på ett professionellt och vänligt sätt.
- Ansvara för administrativt arbete samt fakturahantering.
- Ta emot inkommande telefonsamtal och e-post.
- Boka möten och hantera kalender.
- Assistera med övriga arbetsuppgifter som kan förekomma.

Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet av arbete som receptionist eller inom administration, gärna med erfarenhet av fakturahantering. Vi ser att du är serviceinriktad och har ett professionellt bemötande, både i telefon och i personliga möten. Som person ska du vara självgående och ha förmågan att organisera och strukturera ditt arbete på ett effektivt sätt samt är van att hantera flera uppgifter samtidigt och har ett öga för detaljer.

Vi ser gärna att du har god datorvana och erfarenhet av Microsoft Office-paketet (meriterande om du har erfarenhet av andra administrativa programvaror).

Vi erbjuder dig:

- En flexibel deltidsposition på 50%, vilket ger dig möjlighet att balansera arbete och privatliv.
- En stimulerande arbetsmiljö där du får utvecklas och ta ansvar för olika administrativa processer.
- En möjlighet att vara en nyckelperson i ett framgångsrikt och växande företag i Jönköping.

Plats: Jönköping
Tjänstgöringsgrad: 50%
Start: Enligt överenskommelse

Är du en strukturerad och serviceinriktad person som vill vara med och bidra till en framgångsrik och växande verksamhet? Skicka in din ansökan till oss redan idag. Vi ser fram emot att höra från dig!

Om oss – En karriär med möjligheter hos Posti

På Posti hjälper vi företag inom logistik och industri att optimera sina verksamheter genom väl beprövade metoder och arbetssätt. Med en erfaren och specialiserad organisation inom logistikbranschen erbjuder vi flexibla och effektiva lösningar som skapar värde för både våra kunder och våra medarbetare.

Vi levererar tjänster inom bemanning, entreprenad, rekrytering och konsulttjänster där vi arbetar nära med våra kunder för att förstå deras behov och säkerställa rätt kompetens på rätt plats. Läs mer om oss på posti.se.

Vårt engagemang bygger på att utvecklas, prestera och skapa värde – både för oss själva och för våra kunder. Vi tror på närvarande och engagerat ledarskap, vilket innebär att du har regelbunden kontakt med din chef, ofta varje vecka och i många fall varje dag.

Vi ser fram emot att välkomna dig till ett team där du får utmanas, inspireras och vara stolt över ditt arbete!

Kontakt
Ida Laveno