Ekonomiassistent/Löneadministratör till ett långsiktigt uppdrag!

Posti

Göteborg

Visstidsanställning

Sista ansökningsdag:

2025-06-20

Arbetsuppgifter

Nu söker vi en ekonomiassistent/löneadministratör med stort ansvarstagande och rätt inställning till vår kund inom byggsektorn . Kontoret är beläget på Hisingen i mysiga lokaler och här möts du av en liten och familjär arbetsplats. Teamet idag speglas av medarbetare som tar initiativ och som inte är rädda för att hjälpa till där det behövs. Känner du igen dig i beskrivningen och vill vara en del av teamet? Då har du kommit rätt!

Arbetsuppgifter:
- Hantera leverantörsfakturor
- Attestering av tider för personal
- Förberedelser av underlag till kundfakturering
- Tillhörande administration och övrigt förekommande kontorsarbete

Uppdraget är långsiktigt, tillsvidare och på heltid med start omgående. Du kommer börja din anställning som konsult via Posti för att på sikt bli överrekryterad av kund.

Placering: Göteborg, Hisingen
Start: Omgående
Anställningsform: Heltid

Din profil

För att lyckas i rollen som ekonomiassistent/löneadministratör behöver du vara en prestigelös doer – som gillar struktur, är stabil och konstruktiv även i utmanande situationer. Du tycker om att utmanas och är duktig på att prioritera och kan hanter flera ärenden parallellt med varandra. Som person är du positiv, framåt och initiativtagande.

KRAV:
- Tidigare erfarenhet av liknande arbete med leverantörsfakturor, kund- och leverantörsreskontra, tidsattestering.
- Utbildning inom ekonomi eller arbetserfarenhet som arbetsgivaren bedömmer som motsvarande.
- Positiv och lösningsorienterad.
- Kan börja omgående

Låter detta som något dig, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi träffar kandidater löpande och kan komma att tillsätta rollen innan sista ansökningsdag!

Om oss – En karriär med möjligheter hos Posti

På Posti hjälper vi företag inom logistik och industri att optimera sina verksamheter genom väl beprövade metoder och arbetssätt. Med en erfaren och specialiserad organisation inom logistikbranschen erbjuder vi flexibla och effektiva lösningar som skapar värde för både våra kunder och våra medarbetare.

Vi levererar tjänster inom bemanning, entreprenad, rekrytering och konsulttjänster där vi arbetar nära med våra kunder för att förstå deras behov och säkerställa rätt kompetens på rätt plats. Läs mer om oss på posti.se.

Vårt engagemang bygger på att utvecklas, prestera och skapa värde – både för oss själva och för våra kunder. Vi tror på närvarande och engagerat ledarskap, vilket innebär att du har regelbunden kontakt med din chef, ofta varje vecka och i många fall varje dag.

Vi ser fram emot att välkomna dig till ett team där du får utmanas, inspireras och vara stolt över ditt arbete!

Kontakt
Sofia Kalabic