
Ekonomiassistent/Löneadministratör till ett långsiktigt uppdrag!
Posti
Göteborg
Visstidsanställning
Sista ansökningsdag:
2025-06-20
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifter:
- Hantera leverantörsfakturor
- Attestering av tider för personal
- Förberedelser av underlag till kundfakturering
- Tillhörande administration och övrigt förekommande kontorsarbete
Uppdraget är långsiktigt, tillsvidare och på heltid med start omgående. Du kommer börja din anställning som konsult via Posti för att på sikt bli överrekryterad av kund.
Placering: Göteborg, Hisingen
Start: Omgående
Anställningsform: Heltid
Din profil
KRAV:
- Tidigare erfarenhet av liknande arbete med leverantörsfakturor, kund- och leverantörsreskontra, tidsattestering.
- Utbildning inom ekonomi eller arbetserfarenhet som arbetsgivaren bedömmer som motsvarande.
- Positiv och lösningsorienterad.
- Kan börja omgående
Låter detta som något dig, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi träffar kandidater löpande och kan komma att tillsätta rollen innan sista ansökningsdag!
Om oss – En karriär med möjligheter hos Posti
På Posti hjälper vi företag inom logistik och industri att optimera sina verksamheter genom väl beprövade metoder och arbetssätt. Med en erfaren och specialiserad organisation inom logistikbranschen erbjuder vi flexibla och effektiva lösningar som skapar värde för både våra kunder och våra medarbetare.
Vi levererar tjänster inom bemanning, entreprenad, rekrytering och konsulttjänster där vi arbetar nära med våra kunder för att förstå deras behov och säkerställa rätt kompetens på rätt plats. Läs mer om oss på posti.se.
Vårt engagemang bygger på att utvecklas, prestera och skapa värde – både för oss själva och för våra kunder. Vi tror på närvarande och engagerat ledarskap, vilket innebär att du har regelbunden kontakt med din chef, ofta varje vecka och i många fall varje dag.
Vi ser fram emot att välkomna dig till ett team där du får utmanas, inspireras och vara stolt över ditt arbete!
