
Ekonomiassistent/administratör till kund inom byggsektorn!
Posti
Göteborg
Visstidsanställning
Sista ansökningsdag:
2025-07-10
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifter:
-Hantering av leverantörsfakturor
-Attestering av arbetstider
-Förberedelse av underlag till kundfakturering
-Övrig administration och vanligt förekommande kontorsuppgifter
Område: Göteborg
Omfattning: Heltid, Måndag-fredag 8-17
Start: Omgående
Din profil
KRAV:
-Tidigare erfarenhet av liknande arbete med leverantörsfakturor, kund- och leverantörsreskontra samt tidsattestering
-Utbildning inom ekonomi eller motsvarande erfarenhet som bedöms likvärdig
-Positiv och lösningsorienterad inställning
-Tillgänglig för omgående start
Tjänsten är på heltid med start omgående. Du inleder din anställning som konsult via Posti med goda möjligheter till överrekrytering till kund. Uppdraget är långsiktigt och tillsvidare.
Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om oss – En karriär med möjligheter hos Posti
På Posti hjälper vi företag inom logistik och industri att optimera sina verksamheter genom väl beprövade metoder och arbetssätt. Med en erfaren och specialiserad organisation inom logistikbranschen erbjuder vi flexibla och effektiva lösningar som skapar värde för både våra kunder och våra medarbetare.
Vi levererar tjänster inom bemanning, entreprenad, rekrytering och konsulttjänster där vi arbetar nära med våra kunder för att förstå deras behov och säkerställa rätt kompetens på rätt plats. Läs mer om oss på posti.se.
Vårt engagemang bygger på att utvecklas, prestera och skapa värde – både för oss själva och för våra kunder. Vi tror på närvarande och engagerat ledarskap, vilket innebär att du har regelbunden kontakt med din chef, ofta varje vecka och i många fall varje dag.
Vi ser fram emot att välkomna dig till ett team där du får utmanas, inspireras och vara stolt över ditt arbete!
